Nostalgia :: Military Green Coat, Ripped Jeans and Over the Knee Boots

11:31




NOSTALGIA


EN :: Life is strange. It goes quickly and we don´t even realize it. We are older every second and we´re always waiting for something. I wish it was tomorrow. The end of the working week. Spring. Summer! Next year... Loads of us don´t realize the best thing to do is live for a moment and present. Cause maybe there is no tomorrow. And I am the same. Everything I wrote I said a million times. I always wait for something and I rarely tell myself it is a great day today and I have to enjoy it.. My mood is somehow connected with the weather and it is true I don´t smile a lot but sometimes I just need to realize it and start to think positively. I have so many things in my life to be thankful for. Especially for my husband who is always by my side, he knows when I am sad, he knows how to make me smile, he can be the best one and he can make me angry, but he is still here also when I feel horrible. What would I do without him.. I´m thankful to have him in my life and also my parents... also for all opportunities I had in my life like a college, travelling and for all this "suffering" at work I hate somewhere abroad far away from home... But even though I always am angry and not satisfied, it gave me a lot... I have learnt to cook, bake, how to manage housework by myself, I am better in Irish accent haha, I have new friends, I have learnt how to be tolerant, patient...the only thing I still don´t know is to say "no" which is probably a part of me... Even though I hate the weather here, I hate that we have to walk everywhere without car, that we have nowhere to go in this "hole", we on the other side have been able to save some money for our dream home, we could see loads of places in our beautiful Europe... and if we didn´t come here, I wouldn´t know this all, I wouldn´t see this all and wouldn´t have so much life experience ♥ It´s all good. I love it and I am thankful.

SK :: Život je strašne divný. Plynie a ani si to neuvedomujeme. Sme starší každou jednou sekundou a my vždy tak nejak na niečo čakáme. Už nech je zajtra. Už nech je koniec tohto pracovného týždňa. Už nech je jar. Už nech je leto! Už nech je budúci rok... Veľa z nás si ani neuvedomuje, že to najlepšie, čo môžeme urobiť je žiť pre prítomnosť a terajší okamih. Veď možno už žiadne "zajtra" ani nemusí byť. Ale aj ja som taká a všetko, čo som napísala vyššie som nahlas povedala už miliónkrát. Aj ja vždy na niečo čakám a málokedy si poviem, že dnes je super deň a musím si ho užiť naplno... Moja nálada často kopíruje počasie a je pravda, že sa až tak veľa nesmejem, ale niekedy len stačí menšie nakopnutie a hneď sa pokúsim myslieť pozitívne. Niekedy si ani neuvedomujem, čo všetko mám a za čo môžem byť vďačná. Hlavne za toho môjho...♥ Za môjho manžela, ktorý je pri mne nech sa deje, čo sa deje a vždy rozozná, či som smutná, či ma niečo trápi, rozosmeje ma, povzbudí, ale aj pozlostí...dokonca ma aj zachraňuje, keď mi nie je dobre...Čo by som ja bez neho robila..A som za ňho vďačná, rovnako aj za svojich rodičov, ktorých ešte stále mám hoci on už nie... A aj za všetky možnosti, ktoré som zatiaľ v živote mala, či už za štúdium, cestovanie, ale aj za toto "trápenie a dretie" v práci v zahraničí, na ktoré vždy nadávam, ale i to mi dalo veľa... Naučila som sa viesť domácnosť, variť (a vraj dobre!haha), postarať sa sama o seba, našla som si nových priateľov, urobila som si kurz na nechty, naučila som sa nebáť sa a nehanbiť sa rozprávať anglicky (s írskym prízvukom haha) tolerancii, trpezlivosti hoci...ešte som sa nenaučila povedať "nie" - no to asi patrí k mojej osobe. Aj keď veru nadávam na toto počasie, že nemáme auto, že nie je v tejto "diere" kam ísť, dokázali sme si aspoň niečo ušetriť na náš vysnívaný domov a zároveň vidieť zopár krásnych kútov našej Európy... No keby som sem neprišla, zrejme by som toto všetko nevedela, nevidela, nezažila a ako sa vraví - všetko zlé je na niečo dobré ♥ Tak ja za to všetko ďakujem a snáď si na to spomeniem častejšie, pretože všetko ma to posunulo vpred.




Military Green


EN :: And since I was having a minute of life nostalgia and I was thankful for everything I have in my life, I won´t be grumbling about the fact that weather is again very cold and our spring lasted only a day :D I don´t grumble - it is true :D  On the other hand I was happy I could wear some coats again and so I wore my newest addition to my closet - dark green military coat from All Saints which has an incredible cut with the belt which accentuate the waist nicely. These boots I was wearing the second time so I was happy we can shoot and outfit to show you and I paired it all with my springy Furla bag with yellow details. I also have a yellow fluffy sweater under the coat but as we were in a hurry to catch our bus, we didn´t have time to shoot it all. Anyways, what do you think about the military green? I realized that I don´t really seek it but from a weird reason there are few pieces in my wardrobe in green - three skirts (enough no?), this coat, a trench coat, boots, trousers, top and I don´t even know how it is possible :) What do you think about the outfit?

SK :: Keďže som pred chvíľou nostalgicky rozjímala nad životom a ďakovala za všetko, čo v živote mám, tak asi by som si protirečila, keby som začala frflaním, že počasie sa nám zase ochladilo a teplo sme mali len 1 deň :D Nefrflem, ale je to tak :D Na druhej strane som ale bola rada, že môžem znovu vytiahnuť kabát a mohla som si na seba dať svoj najnovší úlovok - tento tmavo zelený kabát značky All Saints, ktorý má neskutočný strih s opaskom, ktorý nádherne po zapnutí zvýrazní pás. Čižmy som mala na sebe asi druhýkrát, tak som rada, že sme ich mohli cvaknúť aj na blog a všetko som to dopasovala aspoň jarnou Furla kabelkou so žltými detailmi. Pod kabátom mám aj zladený žltý huňatý sveter, ale keďže sme sa celkom ponáhľali na autobus, tak sme to už nestihli celé odfotiť bez kabátu. Čo vravíte na zelenú? Ja som zistila, že ju celkovo nevyhľadávam a nie je to ani moja najobľúbenejšia farba, ale z nejakého dôvodu mám v skrini niekoľko zelených kúskov. Tri zelené sukne (už by stačilo, nie?), tento kabát, trenčkot, čižmy, nohavice, top a zbiera sa mi to tam nevedomky :) Čo hovoríte na outfit?




OUTFIT DETAILS
Coat :: All Saints
Jeans :: Topshop
Boots :: Buffalo
Bag :: Furla

You Might Also Like

4 comments

  1. Úplne parádny outfit, hrozne sa mi páči, ako sedia tie rifle s čižmami. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem krásne Sabča :) Trošku som mala problém s narvatím čižiem na rifle, ale nejak som to dala :) Lepšie sa obúvajú na pančušky, ale mne sa to páči aj s rifľami :)

      Delete
  2. veľmi pekne napísané ! :) je to na zamyslenie

    WHEN PIGS FLY

    ReplyDelete

Facebook : coming soon

Popular Posts

Shein

SheIn -Your Online Fashion Pullovers

Labels

ootd fashion outfit outfits style irishblogger slovakblogger fashionblogger fblogger wiwt fashionista whatiwore dkny irishfashion styleblogger trendy czechblogger furla outfitoftheday czechslovak lookbook Festina heels new in trending beauty mango slovakgirl winteroutfit autumn skirt Buffalo bblogger denimskirt fall outfit czech dailylook elegant embroidery falloutfit nakd slovak summerstyle thekooples beautyblogger diesel elegant look espadrilles girly style gucci guccimarmont irishfblogger leather jacket paul costelloe redlips spring outfit summeroutfit tips travel trendingnow wavy hair bag crossbodybag dailyoutfit denim dungarees edgy edgylook folklore furlabag karllagerfeld leatherjacket nailart nails off-the-shoulder over knee boots streetfashion trench coat winter ootd Kurt Geiger London MMissoni The Kooples ankle boots autumnoutfit beachwear blackandwhite blazerdress blogger checkedblazer closet remix crochet top crochetdress czechgirl designerbag dress edinburgh elegantlook fall fallootd gelnails hat kildare village lace leather bag leatherskirt metallic metallicboots miniskirt missguided nailinspiration newblogger off the shoulder off-the-shoulder top outfitidea oversized overthekneeboots oxford shoes pinaforedress poncho random red sandals semilac shoes silk blouse skater skirt skinnyjeans spring streetstyle sweaterdress tigh high boots tvoritalubit vans wavyhair zara Allsaints FurlaJulia MissKG allwhite allwhiteeverything ankleboots asos asymmetrictop autumntrend baseball cap blazer blazer dress braid bruno premi burgundy businesslook cardigan cashmere casual casual outfit casuallook check choker christmas christmasoutfit cigarettetrousers coats colorfultights combatboots cosmetics cowboyboots crochettop crop top darklips denim jacket designer shoes drmartens dublin dublinstyle edgy look england eyeshadows fall look fall ootd fashiomblogger fashion blogger faux leather dress fauxfur fauxfurcoat fendi frenchmanicure fur vest furlametropolis gift gingerbread gisou gisoureview gisouspray grey outfit greynails hair haircosmetics hairoil hairproducts hairstyle handmade highponytail honeyoil how to style choker how to wear baseball cap inspiration irihfashion irish jumpsuit kabáty knitted sweater lacebra lacetop lbd leatherbag leathercoat leatherdress leatherpants leathersandals lifestyle lipstick long coat longhair mac makeup mallorca marmont matte mixing colors mugs nailinspo nailtechnician nastygal nechtovyraj off shoulder offtheshoulder ombrenails orsay outfitinspiration outfitotheday outlet overlapdress palette peacoat peter pan collar pinknails plaid pleatedskirt polkadot polkadotskirt ponytail prada present pumps redblouse redcoat reddress redlipstick replay reserved ripped jeans rippedskirt rockstud romantic scotland semilacnails shein shopping shorthair silky blouse silverheels silvershoes simple slipons slovakblgger slovakczech slovakfashion slovakgirl czechblogger smallbag snakeprint sockboots sporty look sportylook springoutfit studs stylish suitpants summerlook sweaterweather tartan themanicurecompany tights tipforpresent topshop towerbridge travelblogger travelling trousers turtleneck urbandecay valentino valentino garavani vila watch waterfall coat wavespray weddingoutfit whitedress whiteshirt winter coat wintertrend zimné kabáty zoeva