Positivity in My Life :: Spring Outfit : Suit Pants or Cigarette Trousers

15:44





EN :: Except the horrible Sunday at work I really enjoyed last few days. The sun was the reason why my mood was better and my inner "me" happier. I instantly felt better and had more energy with the fact that we had some sun in our living room, that I could finally wear my leather jacket or go for an ice cream with my husband. A positive thinking is not my strong point but I have to admit that last week I had a very live dream about how negative I am and some other "me" told myself to change that straight away. That day I woke up at 7 am which never happens and I couldn´t fall asleep again. The only thing I was thinking of was that dream and the way of my thinking. Since then I am more interested in what I am thinking, how am I thinking, how I feel and I recognize my bad mood and try to change it by thinking of something nice. I also bought a book which is dedicated to positive thinking, to the law of attraction and I absolutely love it. It helped me a lot last days and I am trying to smile more and don´t think about negative energy which is everywhere around me especially at work. The first step into the door at work and them people who are all the time angry with no mood just made me feel the same way, but now I am trying to view it in a different way. I know I have to be there, I know I can´t change a clock, I can´t go home earlier, the only thing I can is just not perceive that bad energy. I still don´t know to work with it 100% but it will all come. It was the same yesterday when we went for a walk and I wanted to shoot an outfit as well, but the sun was too strong, all the pictures were yellow, my hair was horrible in every picture..it was all bad. I decided to not shoot anymore and go home and Peter told me that I am negative now. And he was right. I was. But them on our way back I just wanted to change that energy and we did some pictures on other place even though there were trees and plain grey wall which I hate in my pictures, but on the other hand the lightning was amazing, the pictures were nicer, the hair was suddenly kind of better and outfit somehow looked nice with the background. And I believe now that our day or our life will always look exactly the way we want and the way we think of it. ♥

SK :: Okrem hroznej nedele v práci som si posledné dni celkom užila. S prvými lúčmi slnka sa naštartovala aj moja nálada a ožilo moje šťastné ja. To, že nám konečne do bytu pár dní svietilo slnko a vyhrialo obývačku, to, že som konečne mohla vytiahnuť koženú bundu, ale i to, že sme s mojím drahým mohli skočiť na zmrzku ma normálne nabilo pozitívnou energiou. Pozitívne myslenie nikdy nebolo mojou silnou stránkou, ale priznám sa, že som asi pred týždňom mala neskutočne živý sen o tom, aká som neskutočne negatívna a nejaké moje vnútorné "ja" sa mi prihováralo, nech to čo najskôr zmením. Hneď, ako som sa ráno prebudila z tohto sna, pozrela som sa na hodinky a bolo ešte len 7. Nemohla som už viac zaspať, čo sa mne teda nestáva, a tak som len ležala a v hlave som ešte stále mala tento sen. Odvtedy som sa začala zaujímať viac o to, na čo myslím, ako fungujú moje pocity, viac vnímam svoju zlú náladu a negativitu a hneď sa to snažím zvrátiť a spomenúť si na niečo pekné. Kúpila som si aj knihu o takom tom rozvoji seba samého, pozitivite, zákone príťažlivosti, vďačnosti... Dosť mi to pomohlo v posledných dňoch a veľa si toho uvedomujem, púšťam k sebe viac pozitívneho, snažím sa viac usmievať sa a zamerať sa na tie dobré veci a nevšímať si tie negatívne, ktoré mi vždy zhoršili náladu - najmä v práci. Tam som sa dokázala naštvať hneď, ako som prešla dvermi a ako som uvidela niektorých neustále frfľajúcich kolegov či nasratého šéfa, všetko sa na mňa okamžite nalepilo, lebo som sa na to sústredila. Teraz sa snažím nevšímať si takýchto ľudí a pomáha mi to, pretože si poviem, že aj tak tam byť musím, neurýchlim svoj deň a prečo by som ho tam mala stráviť s rovnakou negatívnou energiou, akú vysielajú oni, a ktorá sa na mňa neustále lepila? Ešte stále s tým samozrejme neviem úplne pracovať, pretože aj včera sme na prechádzke išli fotiť a absolútne sa mi to nepáčilo a začala som dudrať, aké zlé je slnko, aká som hrozne žltá a osvetlená, aké mám všade hrozné vlasy, že sa už nejdem na fotkách ani usmievať a jednoducho som sa komplet vzdala a rozhodla som, že nechcem radšej žiadne fotky... Peťo mi hneď naznačil, aká som zrazu negatívna a ja som si uvedomila, ako som tomu všetkému venovala celú svoju energiu, že som sa sústredila na to, ako je všetko hrozné a zlé, že som si toho pritiahla ešte viac a potom všetky fotky boli ešte horšie... No po ceste späť som tomu ešte dala šancu, pretože som vnútorne veľmi chcela a aj keď bol všade navôkol les, stromy a sivý múr, ktoré na fotkách nie sú to, po čom by som túžila, nakoniec tam bolo skvelé svetlo, slniečko pomaly zapadalo a konáre vytvorili príjemný tieň, skúsili sme aj iný uhol a koniec koncov ten outfit celkom zapasoval do prostredia a som za to rada. Áno, teraz verím, že všetko je v nás a že ozaj platí, že deň i život budeme mať taký, aký si ho sami vytvoríme ♥




EN :: Is there anything better for spring than a leather jacket? For me not, but the second place wins a denim jacket and the third one a blazer. A leather jacket though is such a versatile piece that you can combine it with absolutely everything - elegant or sporty. I had a black and white mood that time and I decided to wear something elegant. These cigarette pants I bought in January because I fell in love with a small hounds-tooth print on that and I wanted to pair it with my Martens boots. It was no chance though so I decided to wear it now. Now when I look at the pictures I can see that the pants would look better if I rolled them up a little bit because they end exactly under my ankles where the shoe starts but never mind. I´ll try it later. Well I paired them with the simple white shirt which is a classic piece but this one has a knot at the bottom part so it looks more casually. I carried my new Furla bag in beige color and I also kept it simple with my lipstick. I decided to wear a brown one but I think red would be a great choice as well.
I´ll come back to them pants again though. Jeans were, are and will be the staple piece in every wardrobe and they will be forever trendy. I personally have loads of them but lately I decided to try more of these suit pants which can be paired with so many things. I love the outfit inspo on Instagram when these pants are paired with some white sneakers...they look fabulous with some heels or loafers and you can always have a different style. I can imagine them with some soft black sandals and pair it with some oversized T-shirt.. Sooo many choices. I already bought one similar pair of trousers but they are highwaisted and in beautiful white color so I can´t wait to pair them with some red top. So which do you prefer? Jeans or some pants? I love them both the same way ♥

SK :: Existuje vôbec lepší jarný kúsok ako je kožená bunda? Pre mňa asi nie aj keď tesne za ňou je ešte denimová a hneď na treťom mieste sako. Kožená bunda ale ladí komplet ku všetkému - či sa už človek chce obliecť elegantne alebo si dať tenisky. Ja som tentokrát mala čierno bielu náladu a ladila som to do elegantna. Tieto cigaretové alebo sakové nohavice sú u mňa nezvyk, pretože väčšinou nosím džíny, ale tieto majú krásny vzor kohútej stopy a mne sa na prvý pohľad hneď zapáčili. Kúpila som si ich ešte v januári, keď som si ich imaginárne chcela zladiť s mojimi Martenskami, ale nebola na to vhodná príležitosť takže som ich vytiahla až teraz. Až po tom, čo sme nafotili tieto fotky som si v hlave povedala, že by mohli vyzerať lepšie, keby som si ich zľahka dole zahla, pretože takto vyzerajú trochu seknuto a končia hneď pod kotníkom, kde sa už začína topánka a myslím, že zahnuté by vyzerali oveľa lepšie a uvoľnenejšie. Nevadí. Skombinujem ich zas nabudúce. K nim som si vzala overenú klasiku - bielu košeľu. Táto je ale zaujímavá svojím viazaním a myslím si, že s ním to vyzerá trochu ležérnejšie a nepôsobí to až tak striktne elegantne. Kabelku som zvolila väčšiu béžovú a samozrejme moje vybíjane topánky, ktoré som mala na seba asi 500x. Biela a čierna je proste overená klasika, ktorá nikdy nevyjde z módy a určite by sa dala pekne rozbiť červeným rúžom. Ja som však tentokrát netradične zvolila hnedý a nechala to v jemnosti. 
Vrátim sa ale ešte nachvíľu k sakovým nohaviciam. Džíny boli, sú aj budú stále top kúskom, ktorý nikdy nevyjde z módy a asi každý človek po nich siahne, ak nemá čo na seba. Ja som na tom rovnako a džínsov sa u mňa nájde celkom dosť. V poslednom čase som sa však začala zameriavať aj na iné typy nohavíc, ktoré outfit okamžite oživia alebo pozmenia a bude v sekunde zaujímavejší. Cigaretové nohavice sú jedným z kúskov, ktoré sú veľmi vďačné. Dajú sa skombinovať nie len takto do elegantna, ale vyzerajú pekne i napríklad s bielymi teniskami, s ktorými vytvoria ležérnu trendy eleganciu. Určite by sa dali krásne skombinovať aj so spomínanými Martenskami a bomberou, ale aj s jemnými sandálkami a oversized tričkom. Och koľko možností sa mi v hlave vynorilo... Už len sa prispôsobiť počasiu :) Alebo počasie nám? :D Každopádne nohavice ma momentálne veľmi bavia a už som si objednala z Manga jedny krásne kvalitné bielo-béžové široké nohavice s vyšším pasom a už sa neviem dočkať, ako ich zladím s červenou! Tak v ktorom ste tíme? Voľnejšie nohavice alebo džíny? Ja som momentálne milovníčkou oboch ♥ 




OUTFIT DETAILS
Jacket :: Diesel
Pants :: TkMaxx
Shirt :: NA-KD
Bag :: Furla
Watch :: Balmain
Shoes :: BCBG Max Azria

You Might Also Like

2 comments

  1. úplne súhlasím ! tiež som mala nedávno obdobie, kedy som si všimla, že som negatívna, čo u mňa nebýva zvykom, a aj čo sa týka práce, ako spomínaš, mala som to podobne. našťastie som to tiež pomaličky prekonala a vravím si presne to isté čo ty, že život je taký, aký si ho zariadime, a prečo ho márniť negatívnou energiou keď ho vieme prežiť oveľa krajšie. hundrajúcich kolegov a ľudí okolo nezmeníme, a ide len o náš postoj ku každej situácii :) takže máš môj obdiv, že si to tiež takto skvele zvládla :) pretože sú ľudia, ktorí to nepochopia a budú celý život negatívny a hundrajúci, čo je škoda..
    MakeupbyVeo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne tak! Ďakujem a pekný komentár, ja som rada, že som to pochopila a že som prehodnotila to, ako myslím a ako to cítim aj keď trošku neskôr... ale ako sa hovorí - lepšie neskoro ako nikdy :) ♥

      Delete

Facebook : coming soon

Popular Posts

Shein

SheIn -Your Online Fashion Pullovers

Labels

ootd fashion outfit outfits style irishblogger slovakblogger fashionblogger fblogger wiwt fashionista whatiwore dkny irishfashion styleblogger trendy czechblogger furla outfitoftheday czechslovak lookbook Festina heels new in trending beauty mango slovakgirl winteroutfit autumn skirt Buffalo bblogger denimskirt fall outfit czech dailylook elegant embroidery falloutfit nakd slovak summerstyle thekooples beautyblogger diesel elegant look espadrilles girly style gucci guccimarmont irishfblogger leather jacket paul costelloe redlips spring outfit summeroutfit tips travel trendingnow wavy hair bag crossbodybag dailyoutfit denim dungarees edgy edgylook folklore furlabag karllagerfeld leatherjacket nailart nails off-the-shoulder over knee boots streetfashion trench coat winter ootd Kurt Geiger London MMissoni The Kooples ankle boots autumnoutfit beachwear blackandwhite blazerdress blogger checkedblazer closet remix crochet top crochetdress czechgirl designerbag dress edinburgh elegantlook fall fallootd gelnails hat kildare village lace leather bag leatherskirt metallic metallicboots miniskirt missguided nailinspiration newblogger off the shoulder off-the-shoulder top outfitidea oversized overthekneeboots oxford shoes pinaforedress poncho random red sandals semilac shoes silk blouse skater skirt skinnyjeans spring streetstyle sweaterdress tigh high boots tvoritalubit vans wavyhair zara Allsaints FurlaJulia MissKG allwhite allwhiteeverything ankleboots asos asymmetrictop autumntrend baseball cap blazer blazer dress braid bruno premi burgundy businesslook cardigan cashmere casual casual outfit casuallook check choker christmas christmasoutfit cigarettetrousers coats colorfultights combatboots cosmetics cowboyboots crochettop crop top darklips denim jacket designer shoes drmartens dublin dublinstyle edgy look england eyeshadows fall look fall ootd fashiomblogger fashion blogger faux leather dress fauxfur fauxfurcoat fendi frenchmanicure fur vest furlametropolis gift gingerbread gisou gisoureview gisouspray grey outfit greynails hair haircosmetics hairoil hairproducts hairstyle handmade highponytail honeyoil how to style choker how to wear baseball cap inspiration irihfashion irish jumpsuit kabáty knitted sweater lacebra lacetop lbd leatherbag leathercoat leatherdress leatherpants leathersandals lifestyle lipstick long coat longhair mac makeup mallorca marmont matte mixing colors mugs nailinspo nailtechnician nastygal nechtovyraj off shoulder offtheshoulder ombrenails orsay outfitinspiration outfitotheday outlet overlapdress palette peacoat peter pan collar pinknails plaid pleatedskirt polkadot polkadotskirt ponytail prada present pumps redblouse redcoat reddress redlipstick replay reserved ripped jeans rippedskirt rockstud romantic scotland semilacnails shein shopping shorthair silky blouse silverheels silvershoes simple slipons slovakblgger slovakczech slovakfashion slovakgirl czechblogger smallbag snakeprint sockboots sporty look sportylook springoutfit studs stylish suitpants summerlook sweaterweather tartan themanicurecompany tights tipforpresent topshop towerbridge travelblogger travelling trousers turtleneck urbandecay valentino valentino garavani vila watch waterfall coat wavespray weddingoutfit whitedress whiteshirt winter coat wintertrend zimné kabáty zoeva