Happy New Year :: How Was My 2018 - Recap

00:30



How I Feel Right Now

EN :: Happy New Year 2019! I don´t even know where to start but probably with the old good phrase - "long time no see". After our trip on Tenerife I was full of new ideas and optimism, but it all ended up with nothing - not even one post. It´s maybe just laziness, maybe being sad and tired of the fact, that people don´t read blogs anymore and it´s easier for them to click on Youtube and listen and watch. Why would they come here, switch on the brain cells and put letters into words, words into sentences and sentences to the whole articles?
Is it like that? Sure, it is.
Taking pictures slowly disappeared of our routine and now when it´s cold, I have to force myself to go food shopping and I swear that every Monday I end up wearing the same jeans with the same sweater and jacket.
Is it demotivation only? Is it because of weather? January´s fault? Are we just disgusted from walking everywhere with no car? Are we tired of the same routine, the same small town where you can´t find even a nice café to sit and chat?
Probably.
Yeah.
I´d say it´s true.
I think it´s all interrelated.
And maybe I´m only too negative because my husband keeps telling me to post something on my blog. But I don´t want to post "something". I want to express myself, have a topic, have some nice outfit shots which I love to wear and show who I am and how I feel. In my mind there is a whirl.
So I am here again. This outfit we wanted to go shoot out because I wanted them nice pictures in the park with the lights behind me. But unfortunately we don´t know to shoot in the evenings so the scenario after you can imagine easily. I was angry and sad and we ended up going home. What was I thinking? Maybe it was a sign to quit and maybe it was just sign not to surrender and try it again cause this is not a never-never land. 
So we came home and we took these photos in our rented apartment with my Christmas tree in  the background which I will keep till February because I love how cozy it looks in here ♥

SK :: Šťastný Nový Rok 2019! Ani neviem, čím mám začať, ale zrejme tým, že som sa tu už dlhšie neukázala. Po výlete na Tenerife som bola plná nadšenia a optimizmu, plná myšlienok a nápadov, ktoré by som hodila sem na blog a úprimne? Nič z toho sa sem nedostalo. Nie je to preto, že nemám čas, nie preto, že nemám chuť... Bola to asi prostá lenivosť a sklamanie zároveň, pretože blogy už nie sú tým, čo bývali a už málokto ich navštevuje a ešte aj číta a radšej si zapne youtube, kde nemusí extra zapínať mozgové bunky a skladať si písmenká do slov, slová do viet a vety do zmysluplných článkov. 
Je to tak? Určite je.
Fotenie sa tiež časom vytratilo z našej rutiny a v chladných dňoch sa musíme premáhať, aby sme išli na nákup peši a prisahám, že každý pondelok vytiahnem zo skrine tie isté džínsy, ten istý sveter a tú istú vetrovku.
Je to iba demotivácia? Je to iba počasím? Januárom? Tým, že je zima a že sme znechutení z neustáleho chodenia na každú stranu bez auta? Sme unavení - z rutiny a z tohto miniatúrneho mestečka, kde sa nedá zájsť ani len do peknej kaviarničky na dobrý pokec?
Asi.
Hej.
Bude to tak.
Asi to všetko spolu súvisí.
Veď je to ako puzzle a možno ako domček z karát.
A možno som len strašne negatívna a beriem to všetko strašne vážne, lebo potom prídu dni, keď mi manžel povie, nech niečo na ten blog predsa len pridám. Ale ja nechcem pridať len "niečo". Chcem sa vyjadriť, chcem mať tému, chcem mať vyfotený pekný outfit, ktorý fakt rada nosím a odzrkadľuje mňa ako osobu a mňa v mojej vtedajšej nálade. V myšlienkach mám vír a v ňom sa mieša to, čo chcem s tým, čo si nahováram, že sa nedá.
Peťo išiel spať a ja otváram počítač s odhodlaním a takou nejakou chuťou, že všetko, čo mám momentálne na mysli chcem dostať von.
A tak som znovu tu. 
Tento outfit sme boli nafotiť von, keď som si zmyslela, že chcem v pozadí pekné svetielka, čo sú v parku a z fotiek nebolo nakoniec nič, lebo bolo šero a my tak nejak nevieme fotiť v prítmí. Vzniklo z toho maximálne odutie a sfunenie a ja som sa v duši zase pýtala samej seba, či je to znamenie vykašľať sa na to alebo je to znamenie, že sa netreba vzdávať a že nikomu nebudú padať pečené holuby z neba... 
Vybrala som si druhú možnosť a pokus o nafotenie outfitu sa odohral po príchode domov. No čo. Na gauči v prenajatom byte a áno - ešte stále s naším vianočným stromčekom, ktorý tu chcem mať mnimálne do februára. Lebo ten mi tu robí super atmošku a náladu :)



2018 Recap

EN :: I don´t even ask you how was your New Year´s Eve cause you probably forgot already.
When I asked myself how was my 2018 first I didn´t think of anything but work I hate, going there and back, cooking every time the same meals and seeing Peter 2 days per week. Nothing special. Quite boring. But then I realized it was amazing when I went month by month.
In January we decided to spend our anniversary in London and this city break is still in my heart. I just loved it.
In February I started my nail course and it was something I will never regret. In March I got my certificate after exams and I couldn´t be happier. This was the best thing I did here in Ireland in these 3 years I live here.
May was special as my parents came to visit us and they were flying for the first time in their lives. We took them to Galway, we saw Cliffs of Moher, we went on boat and came to Aran islands where the time stopped and it all was great as we spent it all together.
In June we all 4 went back home to Slovakia where we spent 2 weeks with family and friends and something terrific happened! We are one step closer to our big dream - to have a house one day!
October was one of the best as we went to Tenerife and we fell in love with this country. You looked one way and saw a volcano, on the other side you felt like being on Mars and sometimes you felt like being somewhere in California. Completely different world. And I will never forget the day when I celebrated my birthday - in bikinis on the beach!
That year was absolutely the best one in our lives and the money we put into it we will never regret because money spent on education, family and travelling will be always worth it.
Well and what about 2019? We don´t know yet but I definitely have some goals I wish to accomplish and I will tell you all about it in the next post. Today I will only let you in on a small secret that we start off our year with the trip to the country where we have never been to.
Scotland - Edinburgh.

SK :: Tak na to, aký bol váš Silvester sa ani nebudem pýtať, lebo ste na to už určite zabudli haha. Náš bol fajn a celkom sme si ho užili.

Keď som si položila otázku, aký bol vlastne náš rok 2018, tak sa mi nič v hlave nevynorilo a vôbec som to nebrala za niečo prevratné.. Asi bol nudný, lebo jediné, čo mi prišlo na um bolo chodenie do práce, varenie tých istých jedál dokola, znovu do práce a domov a s manželom sme sa videli poriadne len 2x do týždňa. No potom som sa zamyslela a rekapitulovala mesiac po mesiaci. Jasné! Veď to bol najlepší rok v našom živote!!!
Prišiel január a my sme sa rozhodli osláviť naše výročie a zároveň nakopnúť tento rok výletom do inej krajiny. Vybrali sme si Londýn, lebo je blízko k Írsku a ja som tam narozdiel od Peťa nikdy nebola, takže bolo skvelé mať vlastného sprievodcu. Bolo to čarovné a nezabudnuteľné a doteraz nato spomínam ako jeden z nasilnejších zážitkov a city breakov môjho života. 
Vo februári som sa hneď prihlásila na nechtársky kurz a s úprimným srdcom a nadšením musím povedať, že to bolo to najlepšie, čo som tu za tie 3 roky mohla urobiť! Moja práca ma vôbec nebaví a prežívam v nej z dňa na deň, no a toto bolo mojím vykúpením. Vždy ma bavilo robiť si rôzne dizajny na nechty - už od mala. A ja som sa v tom proste našla! Je to niečo, v čom by som sa chcela zdokonaľovať, napredovať a robiť...No a v marci som dostala po skúške certifikát, na čo som patrične hrdá a investované peniaze do vzdelania sú vždy dobre investované peniaze.
V máji sme mojim rodičom kúpili letenky sem do Írska, čo bol ich prvý let v živote. Bola som šťastná, že mohli aspoň raz vidieť, kde bývame, ako to tu vyzerá a že sme mohli spolu tráviť trochu času. Spolu sme zašli na výlet a videli krásne Moherské útesy, plavili sa loďou na Aranské ostrovy, kde zastal život, prešli sme sa mestom Galway a bolo to všetko perfektné.
Jún nás odvial späť na Slovensko, kde sme dovolenkovali takmer 2 týždne a tam sa nám splnil čiastočný sen, ktorý nás posunul krôčik bližšie k tomu veľkému snu - mať raz domček.
Október bol brutálny, pretože sme išli na dovolenku na Tenerife. Táto krajina je ako z inej galaxie, ako z inej planéty. Na jednej strane sopka, na druhej strane "Mars", na ďalšej sa cítite ako niekde v "Californii"... Mix pocitov, ktorý v nás navždy ostane a ten najväčší bol, že som tam oslávila narodeniny - chápete? V teple a v bikinách. :)
Spätne som vlastne strašne vďačná za všetko, čo sme za ten rok stihli a videli. Aj keď to všetko stálo nemalé peniaze myslím si, že peniaze investované do vzdelania, rodiny a cestovania sú proste dobre investované peniaze.
A čo nás čaká v roku 2019? O našich plánoch a aj o mojich osobných cieľoch sa snáď rozpíšem v ďalšom článku, no načnem aspoň tým, že sme sa rozhodli nakopnúť tento rok návštevou ďalšieho miesta na na našej krásnej Zemi, kde sme ešte neboli.
Škótsko - Edinburgh.



OUTFIT DETAILS
Sweater :: NA-KD
Dungrees :: Reserved
Bag :: Karl Lagerfeld

You Might Also Like

2 comments

  1. Ahoj, souhlasím s tím, že je dnes pro všechny jednodušší si zapnout YouTube, koukat a poslouchat, než něco namáhavě číst. Ale každý si k blogům najde cestu sám, někdo možná vůbec, tak to má být.:-)
    I já se po dlouhé době vrátila zpět k psaní článků, tak doufám, že mě to opět chytne, jako vždycky dřív.
    Tvůj rok 2018? Wow! Tolik cestování, to je super! Já byla přes letní prázdniny na měsíc v městě Chester v Anglii a opravdu jsem si to moc užila.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne ako vravíš, každý si k blogom nájde cestu sám a netreba nič siliť :) Je to predsa hobby a na to sa treba sústrediť :) Veru môj rok 2018 bol perfektný a ani som si neuvedomila, koľko sme cestovali, kým som toto zhrnutie neurobila :

      Delete

Facebook : coming soon

Popular Posts

Shein

SheIn -Your Online Fashion Pullovers

Labels

ootd fashion outfit outfits style irishblogger slovakblogger fashionblogger fblogger wiwt fashionista whatiwore dkny irishfashion styleblogger trendy czechblogger furla outfitoftheday czechslovak lookbook Festina heels new in trending beauty mango slovakgirl winteroutfit autumn skirt Buffalo bblogger denimskirt fall outfit czech dailylook elegant embroidery falloutfit nakd slovak summerstyle thekooples beautyblogger diesel elegant look espadrilles girly style gucci guccimarmont irishfblogger leather jacket paul costelloe redlips spring outfit summeroutfit tips travel trendingnow wavy hair bag crossbodybag dailyoutfit denim dungarees edgy edgylook folklore furlabag karllagerfeld leatherjacket nailart nails off-the-shoulder over knee boots streetfashion trench coat winter ootd Kurt Geiger London MMissoni The Kooples ankle boots autumnoutfit beachwear blackandwhite blazerdress blogger checkedblazer closet remix crochet top crochetdress czechgirl designerbag dress edinburgh elegantlook fall fallootd gelnails hat kildare village lace leather bag leatherskirt metallic metallicboots miniskirt missguided nailinspiration newblogger off the shoulder off-the-shoulder top outfitidea oversized overthekneeboots oxford shoes pinaforedress poncho random red sandals semilac shoes silk blouse skater skirt skinnyjeans spring streetstyle sweaterdress tigh high boots tvoritalubit vans wavyhair zara Allsaints FurlaJulia MissKG allwhite allwhiteeverything ankleboots asos asymmetrictop autumntrend baseball cap blazer blazer dress braid bruno premi burgundy businesslook cardigan cashmere casual casual outfit casuallook check choker christmas christmasoutfit cigarettetrousers coats colorfultights combatboots cosmetics cowboyboots crochettop crop top darklips denim jacket designer shoes drmartens dublin dublinstyle edgy look england eyeshadows fall look fall ootd fashiomblogger fashion blogger faux leather dress fauxfur fauxfurcoat fendi frenchmanicure fur vest furlametropolis gift gingerbread gisou gisoureview gisouspray grey outfit greynails hair haircosmetics hairoil hairproducts hairstyle handmade highponytail honeyoil how to style choker how to wear baseball cap inspiration irihfashion irish jumpsuit kabáty knitted sweater lacebra lacetop lbd leatherbag leathercoat leatherdress leatherpants leathersandals lifestyle lipstick long coat longhair mac makeup mallorca marmont matte mixing colors mugs nailinspo nailtechnician nastygal nechtovyraj off shoulder offtheshoulder ombrenails orsay outfitinspiration outfitotheday outlet overlapdress palette peacoat peter pan collar pinknails plaid pleatedskirt polkadot polkadotskirt ponytail prada present pumps redblouse redcoat reddress redlipstick replay reserved ripped jeans rippedskirt rockstud romantic scotland semilacnails shein shopping shorthair silky blouse silverheels silvershoes simple slipons slovakblgger slovakczech slovakfashion slovakgirl czechblogger smallbag snakeprint sockboots sporty look sportylook springoutfit studs stylish suitpants summerlook sweaterweather tartan themanicurecompany tights tipforpresent topshop towerbridge travelblogger travelling trousers turtleneck urbandecay valentino valentino garavani vila watch waterfall coat wavespray weddingoutfit whitedress whiteshirt winter coat wintertrend zimné kabáty zoeva