Winter Outfit :: Edgy Style : Dungarees, Bomber Jacket and Biker Boots

22:56





EN :: Another 2 days off are gone! Our working days are always going so slow and it is usually all the same every day - he wakes up, goes to work, I wake up, cook, eat, run to work, he comes back, goes to sleep, then I come home, he is already sleeping. I feel like I don´t have enough time for anything - maybe it´s just a bad time management and a will and discipline. But I think it is all about positive thinking. I realized that when I think positive, everything is easier.  If I concentrate on negative things that I hate my job, that I hate people coming there, it is always very hard. If I don´t think about these things though, it is much more easy. I would like to change a few things however. From the beginning of the year it is 2 whole months and I was thinking about my goals I wanted to achieve in 2019. What do you think? Of course it´s nothing great... I wanted to cook at least one new meal a month and do you know what? I tried one in January which wasn´t very tasty so I rather don´t try any others. Nails? I wanted to practice drawing more but except of SAVING some of inspiration on Instagram, I haven´t tried any of them yet. As far as the closet is concerned, I wanted to focus on some quality neutral clothes and this is kind of ok. From the beginning of the year I have only bought a sweater from Massimo Dutti and one beige good quality sweater which hasn´t arrived yet. Well and the books? My goal was to read 12 books per year = that means 1 per month = that means I should be now on my third one.. and where I am? Still reading my first one. I however very enjoy reading that book and I think I will buy it to have it in my bookshelf because this one is just borrowed.. To be honest I don´t like reading books through the day, but as I work from afternoon till the midnight, I don´t really have power to read books - maybe just 2 pages and my eyes are closing. I have another book at home from my college though so I have to try do my best and finish the first one. How about you and your goals? I just wish my day was a few hours longer or maybe I just need more sun to have more energy and positive thinking. In other words I want to say: "Spring, where are you?" 

SK :: A zase máme po našom voľne! Náš pracovný týždeň sa stále vlečie a je to vždy o tom istom - on do práce, ja vstanem, navarím, najem sa, utekám do práce, on sa medzitým vráti, ide spať a ja sa vrátim, keď už spí. Mám pocit, že absolútne nič nestíham, ale zistila som, že aj keď ma moja práca vôbec nebaví, pri pozitívnom myslení mi všetko ide tak nejak lepšie a ľahšie. Ak sa sústredím na to, že v práci nechcem byť, že neznášam všetkých ľudí, ktorých tam vždy stretávam, tak mi to ide ťažko a veľmi sa zlostím. Ale ak sa na to nesústredím a neprípúšťam si to k srdcu, tak mi to aj rýchlejšie zbehne. Mala by som ale zmeniť niekoľko vecí. Od začiatku nového roka prešli 2 celé mesiace a dnes som sa zamyslela nad tým, ako som na tom s mojimi cieľmi na rok 2019. No ako asi? :D Nič moc. Jedno nové jedlo mesačne? No to ťažko... Vyskúšala som v januári jedno a nedopadlo najlepšie haha :D Ale za to som potom vyskúšala plnenú kapustu, čo je jedlo staro-nové a bolo to super. Inak ale nič nové nevymýšľam po tom nevydarenom pokuse :D Nechty? Povedala som si, že budem viac skúšať maľovanie vzorov a zatiaľ som si okrem ULOŽENIA inšpiratívnych fotiek na instagrame, žiadne z nich nevyskúšala. S kupovaním kvalitných vecí na seba som na tom celkom OK, zatiaľ som si objednala jeden svetrík v zľave od Massimo Dutti a jeden béžový, ktorý mi zatiaľ neprišiel :) A knihy? No chcela som prečítať 12 ročne = 1 mesačne, takže podľa mojich skromných počtov by som mala byť na knihe číslo 3, ale som stále na tej prvej :D No musím povedať, že cez deň ma vôbec nebaví čítať si - najradšej čítam večer, ale keďže robím od poobedia do polnoci, tak som večer už unavená a ledva prečítam 2 strany a zatvárajú sa mi oči. Inak ma ale kniha, ktorú momentálne čítam veeeľmi baví. Mám ju požičanú a premýšľam, že si ju aj kúpim do svojej knižnice. Inak mi už kolegyňa priniesla do práce ďalšiu knihu, takže by som sa mala poponáhľať a dočítať tú prvú. Ako ste na tom vy s vašimi cieľmi a predsavzatiami? Ja by som asi potrebovala o pár hodín dlhší deň, ale možno by mi aj postačilo viac slniečka v mojom živote a tým pádom viac energie a dobrej náladičky. :) Tým chcem vlastne povedať: "Jar, kde si?"





EN :: I finally got to shoot a new outfit! I missed it a lot and I had loads of outfit ideas in my head but I have to admit that there was no realization. The bag I carry in this outfit is from the brand The Kooples and I ordered it in January already just because I fell in love with the silver studs on it. I am crazy into these edgy styles and edgy looks so I had to have it. I think it was a great buy and I don´t regret it as I really needed a black back with some silver details because my 2 black backs (Gucci and Prada) are with golden details. I finally styled my dungarees in some winter outfit  because the last time I wore it was in summer. The bomber jacket from All Saints is the piece I am very proud of. I found it by chance in a sale and when I saw the prize I nearly fainted. I know I am mostly and "elegant" type of woman - I love heels, skirts, coats, but if I go to the town by train and I know I will be walking all day I like to choose a rock-punk outfit. I think it is more interesting than some leggings, hoodie and trainers which are really popular among young girls but I personally will leave these "outfits-non outfits" for food shopping, home or exercising. What is your opinion? I am not really a sporty type but if I have to leave my heels and elegant pieces at home, I always pick an outfit which is not that boring. ♥

SK :: No konečne sme nafotili nejaký outfit! Už mi to aj chýbalo a v hlave som mala kopu nápadov, no priznám sa - skoro žiadnu realizáciu. Túto kabelku značky The Kooples som si objednala ešte v januári a to len preto, že sa mi veľmi páčilo jej strieborné vybíjanie. Mám na takéto "edgy" rockové veci úchylku, a tak som ju musela mať. Bola to skvelá kúpa, pretože je čierna a pasuje ku všetkému a potrebovala som kabelku so striebornými detailami, pretože moje 2 (od Gucci a Prada) sú zlaté. Inak som si na seba obliekla džíny na traky, ktoré som naposledy na blogu mala tuším v lete, takže bol čas nastajlovať ich aj v zimnom outfite. Bomberka od All Saints je ale kúsok, na ktorý som hrdá... Uchmatla som si ju v zľave a keď som videla tú cenu, neverila som vlastným očiam. Viem, že som skôr "elegantný" typ ženy, milujem opätky, sukne, kabáty, ale ak náhodou idem do mesta na vlaku a viem, že tam budem veľa chodiť, zvyknem siahnuť po niečom skôr rockovo - punkovom. Myslím si, že legíny, mikina a tenisky sú strašne nudné a radšej si takéto "outfity-neoutfity" nechávam na nákup potravín alebo radšej len na doma či na cvičenie. Aký máte na to názor vy? Nie som veľmi športový typ, ale ak už vypustím opätky a eleganciu, stavím na niečo, čo nie je až taká nuda a nie je to prvoplánové.


stella by the kooples



OUTFIT DETAILS
Jeans :: Reserved
Bomber Jacket :: All Saints
Bag :: The Kooples (here)
Boots :: Zara (similar)
Watch :: Festina

You Might Also Like

4 comments

  1. Ja som zmenila prácu a prostredie, takže som po väčšine v strese, chorá a v miernej (občas aj väčšej) depresii. Snažím sa tiež myslieť pozitívne, ale nakoľko som neustále chorá, tak mi to teda vôbec nejde :(. Tiež by som brala to jarné slniečko :), tak verím, že sa ti predsavzatia podarí plniť a inak tie rifle sú parádne :) a veľmi ti svedčia :).
    Lifeinpicturesbylu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem krásne Lucka :) Inak veru, ked je človek neustále chorý a k tomu na ňho doľahne depresia zo všetkých možných zmien, tak to nepridáva k pozitívnemu mysleniu ani k lepšej nálade, ale prajem teda skoré uzdravenie a rýchlu adaptáciu k novému prostrediu a práci :) ♥ Mňa to všetko čaká v septembri - sťahovanie nové prostredie atď

      Delete
  2. pekný outfit :) to pracuješ len poobedne? to máš celkom náročné, poznám to. Moje ciele zatim idú pomaaaly ale idú v pred, nestagnujem, :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :) A áno pracujem len poobedne a väčšinou do polnoci, je to také nijaké, pretože od rána sa človek snaží jednak navariť, najesť, pripraviť sa, zájsť do mesta a to všetko robí rýchlo s tým, že niekde v mysli má stále to, že to všetko treba stihnúť do určitého času a potom sa ešte trepať do práce. O pol roka ale z práce odchádzam po 4 rokoch a dúfam, že si nájdem prácu, ktorá ma jednak bude baviť a budem končiť v normálnom čase :) Inak aj moje ciele sú teda pomalšie, ale s príchodom jari verím, že sa pohneme :))

      Delete

Facebook : coming soon

Popular Posts

Shein

SheIn -Your Online Fashion Pullovers

Labels

ootd fashion outfit outfits style irishblogger slovakblogger fashionblogger fblogger wiwt fashionista whatiwore dkny irishfashion styleblogger trendy czechblogger furla outfitoftheday czechslovak lookbook Festina heels new in trending beauty mango slovakgirl winteroutfit autumn skirt Buffalo bblogger denimskirt fall outfit czech dailylook elegant embroidery falloutfit nakd slovak summerstyle thekooples beautyblogger diesel elegant look espadrilles girly style gucci guccimarmont irishfblogger leather jacket paul costelloe redlips spring outfit summeroutfit tips travel trendingnow wavy hair bag crossbodybag dailyoutfit denim dungarees edgy edgylook folklore furlabag karllagerfeld leatherjacket nailart nails off-the-shoulder over knee boots streetfashion trench coat winter ootd Kurt Geiger London MMissoni The Kooples ankle boots autumnoutfit beachwear blackandwhite blazerdress blogger checkedblazer closet remix crochet top crochetdress czechgirl designerbag dress edinburgh elegantlook fall fallootd gelnails hat kildare village lace leather bag leatherskirt metallic metallicboots miniskirt missguided nailinspiration newblogger off the shoulder off-the-shoulder top outfitidea oversized overthekneeboots oxford shoes pinaforedress poncho random red sandals semilac shoes silk blouse skater skirt skinnyjeans spring streetstyle sweaterdress tigh high boots tvoritalubit vans wavyhair zara Allsaints FurlaJulia MissKG allwhite allwhiteeverything ankleboots asos asymmetrictop autumntrend baseball cap blazer blazer dress braid bruno premi burgundy businesslook cardigan cashmere casual casual outfit casuallook check choker christmas christmasoutfit cigarettetrousers coats colorfultights combatboots cosmetics cowboyboots crochettop crop top darklips denim jacket designer shoes drmartens dublin dublinstyle edgy look england eyeshadows fall look fall ootd fashiomblogger fashion blogger faux leather dress fauxfur fauxfurcoat fendi frenchmanicure fur vest furlametropolis gift gingerbread gisou gisoureview gisouspray grey outfit greynails hair haircosmetics hairoil hairproducts hairstyle handmade highponytail honeyoil how to style choker how to wear baseball cap inspiration irihfashion irish jumpsuit kabáty knitted sweater lacebra lacetop lbd leatherbag leathercoat leatherdress leatherpants leathersandals lifestyle lipstick long coat longhair mac makeup mallorca marmont matte mixing colors mugs nailinspo nailtechnician nastygal nechtovyraj off shoulder offtheshoulder ombrenails orsay outfitinspiration outfitotheday outlet overlapdress palette peacoat peter pan collar pinknails plaid pleatedskirt polkadot polkadotskirt ponytail prada present pumps redblouse redcoat reddress redlipstick replay reserved ripped jeans rippedskirt rockstud romantic scotland semilacnails shein shopping shorthair silky blouse silverheels silvershoes simple slipons slovakblgger slovakczech slovakfashion slovakgirl czechblogger smallbag snakeprint sockboots sporty look sportylook springoutfit studs stylish suitpants summerlook sweaterweather tartan themanicurecompany tights tipforpresent topshop towerbridge travelblogger travelling trousers turtleneck urbandecay valentino valentino garavani vila watch waterfall coat wavespray weddingoutfit whitedress whiteshirt winter coat wintertrend zimné kabáty zoeva